wtorek, 15 czerwca 2010

Hop i do góry

Piszę wcześnie rano a to, dlatego że dzisiaj w nocy miałem bardzo piękny sen. Śniło mi się, że gram, w MŚ. Niestety coś przerwało mój sen. Jak się okazało był to Woobyś. Nie mogłem dalej usnąć, więc ubrałem się. Postanowiłem pójść na poranny spacer. Poszedłem do dżungli obejrzeć wschód słońca. Gdy obejrzałem piękne przebudzenie słońca poszedłem do jaskini sprawdzić czy działa maszyna poziomów. Wszedłem po schodkach i stanąłem na środku. Nagle dosłyszałem trzask i z sufitu wysunął się laser. Wycelował we mnie i chciał podwyższyć moją aktywność na wyspie. Lecz mu się nie udało, bo niestety miałem już pełny poziom. Ale niektórym z Was na pewno podwyższy.

Related Article:

0 komentarze:

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template