niedziela, 20 listopada 2011

Witamy w Igloo

Witajcie!


Dzisiaj pierwszy raz wszedłem do Igloo. Tak pierwszy raz, gdyż w zeszłym roku mieszkałem jeszcze na innej wyspie. Teraz, co rok jeżdżę tam na wakacje. Niestety zapomniałem wziąć ze sobą kożucha i...[apsik]... przeziębiłem się. Tak to jest, gdy uważa się, że futerko wystarczy. Szkoda, że nie było tam kominka. Pewnie Manny zbuduje go dopiero na czas Adwentu. Do tego czasu raczej już tam nie wejdę.

Zupełnie zapomniałem wam powiedzieć o tym, co się dzieje w Igloo! Otóż jak zawsze pand jest mnóstwo, niektóre siedzą przy barze, inne przy stolikach, a jeszcze inni stoją i rozmawiają. Tematów dyskusji jest ogrom, ale najbardziej popularne jest: "Szukam chłopaka/dziewczyny!" lub "Poproszę o [ np:.] herbatę.". Och, ciepła herbatka z bambusu. To by mi się przydało, więc to wszystko.

Reporter Czinczlor


Related Article:

2 komentarze:

miQ pisze...

Dobra najpierw napiszę błędy :P
1. W tym zdaniu ,,Zupełnie zapomniałem wam powiedzieć o tym, co się dzieje Igloo." dodaj ,,w" przed Igloo.
2. Powinno być mnóstwo zamiast mnóstw.

A tak po za tym fajny wpis. Gratulację.

RN pisze...

Świetnie, że opisujesz co naprawdę robią pandy w Igloo. Warto rozszerzać te momenty.
Pozdrawiam :)

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template