czwartek, 7 stycznia 2010

Kamaria i jej tajemniczy fotel...

Cześć pandy!
Zawsze zadawałem sobie pytanie czemu Kamaria ciągle teleportuje się ze swoim fotelem może ma tak funkcję masażu? Może jest ono tak wygodne , że nie można się z nim rozstać? Dzisiaj postanowiłem pójść na jej wieżę i spytać się jej. Oto przebieg rozmowy:

M:Witaj Kamario!
K:Witaj Maska0123
M:Czy możesz powiedzieć czemu zawsze teleportujesz się ze swoim fotelem?
K:O! Co za pytanie dawno nikt mi go nie zadał , nawet wogóle nikt się nie spytał.
M:Ale powiesz mi?
K:Oczywiście , że tak! A więc kiedy byłam młodą pandą i zaczęłam się uczyć magii w sklepie z magicznymi rzeczami dla czarodziejek i innych osób. Przechodziłam obok niego aż zobaczyłam , że na wystawie za bardzo niską cenę jest właśnie ten samo-teleportujący się bardzo wygodny fotel.
Strasznie mi się spodobał więc musiałam go mieć. Dawno temu był jeszcze pięknym fotelem , a
teraz to tylko taki niezbyt ładny fotel ale nigdy się z nim nie rozstanę może tylko czasami.
M:To było bardzo interesujące dziękuję Kamario za wywiad.Do zobaczenia
K:Cała przyjemność po mojej stronie.Do zobaczenia Masko0123.

A więc już wiecie jaka kryje się tajemnica fotela Kamarii.


Maska0123


Related Article:

0 komentarze:

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template