piątek, 28 grudnia 2012

Świętujmy razem!




Related Article:

2 komentarze:

miskab10 pisze...

Tamaki, następnym razem, jak będziesz miała zastrzeżenia do gazety, to mi to napisz w mailu i zaznacz na czerwono, co mam poprawić, to poprawię i umieszczę ponownie, a nie odejmuj mi punktów, bo napisałaś sama, że punkty się dostaje za wszystkie gazety.

RN pisze...

Bardzo ładna czcionka tytułu i dobra kompozycja.

Droga Misiu, do tej pory na e-maile był słaby kontakt z Tobą, a czasem żaden. Nie miałam wyjścia, zresztą wszystkie uwagi sama piszesz w komentarzach.
Za gazetę dostaje się punkt jeśli spełnia wszystkie zasady, pisałam już o tym i powinnaś o tym pamiętać.
http://reporterzy.blogspot.com/2010/11/punkt-za-publikacje-w-formie-gazety.html
O czym należy pamiętać przy tworzeniu gazety:

- Dodanie daty (prawa strona między dwoma liniami): np. Piątek, 3 marca 2034.
- Podpisana grafika.
- Dodanie tytułu.
- Podpis.
- Pisanie szpaltowe (wyrównanie do lewej).
- Sprawdzenie pisowni.
- Zmniejszenie rozmiaru gazety.
Nie odejmowałam Ci żadnych punktów.
Proszę, nie twórz już własnych zasad, spróbuj się dostosować.
Kolejny raz przypominam: podpisuj czy znakuj grafikę.

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template