środa, 12 grudnia 2012

Reporter i Panda Miesiąca - zasady

Ostatnio doszło do nieporozumienia i doszłam do wniosku, że trzeba trochę zmodyfikować zasady przyznawania tytułu "Pandy Miesiąca".

Kto może zostać Pandą Miesiąca?
Każdy czytelnik, który napisze minimum 10 komentarzy.
Wypowiedzi mają dotyczyć artykułu, powinny być konstruktywne i składać się co najmniej z jednego zdania.
Wizerunek zwycięzcy będzie widoczny w naszym nagłówku gazety.
 Wyraź swoje zdanie i zostań Pandą Miesiąca. 
Wszystkie punkty widoczne są w tym oto rankingu: klik.


Podobną zasadę pragnę przywrócić jeśli chodzi o tytuł Reportera Miesiąca, który aktualnie jest nagradzany pięcioma punktami i zdjęciem w nagłówku.

Kto może zostać Reporterem Miesiąca?
Każdy reporter, który zdobędzie minimum 10 punktów za opublikowanie artykułów (newsy, sensacje, realizm).
Wszystkie punkty umieszczane są co miesiąc w tabeli rankingów klik.

Tytuł to coś szczególnego, nie chciałabym by dostawały go przypadkowe osoby.
Reporter Naczelny Tamaki



Related Article:

4 komentarze:

Muzyczna Kinia :) pisze...

Dziękuję bardzo. :( Starałam się bardzo o Pandę Miesiąca ponieważ bardzo lubię ten blog oraz Panfu.Nie wiem Tamaki czemu sądzisz,że się nie starałam i ,że nie cieszyłam się.Inni robią to co ja,ale tylko o mnie teraz mówisz.Niestety,ale w ten sposób tracisz czytelników,a czytelnicy są najważniejsi,pewnie usuniesz ten komentarz jak to robią Ci "Reporterzy"(Bo nie chcą mieć złych komentarzy na blogu)Ale teraz wiem,że ten blog to nie jest to dobre miejsce,w którym wszyscy by się dobrze czuli,nie można tak krytykować ludzi,Ja się ucieszyłam z Pandy Miesiąca,ale widzę,że ty robisz wszystko,abyśmy jednak robili odwrotnie.!

Kinia0507

miskab10 pisze...

...

RN pisze...

Kinia napisałaś poprzednio:
"Dziękuję.;)Ale ja nie pisze po to,żeby mieć komentarze,dlatego mam te 4 z "Super" i jakimiś innymi.Piszę po to,żeby wyrazić swoją opinię."
Nic już nie rozumiem, jest mi przykro.



RN pisze...

Dodam jeszcze, że nie rozumiem tych pomówień o usuwanych komentarzach. Jaki komentarz został Ci usunięty? Tak się składa, że powiadomienia o wszystkich komentarzach dostają dwie osoby i nie było takiej sytuacji o jakiej piszesz. Zgadzam się z Tobą co do pisania krytyki, nikt nie powinien tego robić w taki sposób jak Ty.
Ja napisałam o nieporozumieniu, które tak zrozumiałam z Twojego komentarza oraz z postawy, że nie przysłałaś fotki (jakby Ci nie zależało), Ty napisałaś, że u nas jest niedobre miejsce, że źle traktujemy czytelników i usuwamy komentarze.
Kto napisał krytykę?
Przepraszam, że nie zrozumiałam Twoich intencji.

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template