sobota, 29 października 2011

I w końcu Halloween!

I w końcu Halloween
Halloween się rozpoczęło! W Sali Balowej jest strasznie ciasno. Pandy zapychają całą salę. Ella zmyliła Maxa i przyjdzie w kostiumie Celii. Nie wiem nawet, czy ona tam była przez ten tłok. Chciałbym wiedzieć co u niej tam słychać. Po raz pierwszy gdy wszedłem do Sali Balowej podskoczyłem ze strachu przez ten złowieszczy śmiech. Na ścianach wiszą trupie czaszki, a na podłodze jest nagrobek naprawdę ten wystrój jest bardzo straszny. Szkoda, że nie rozdają żadnych dyni do założenia na głowę. Chciałbym również, aby Max i Ella w końcu się pojawili. Pewnie jeszcze śpią, ponieważ jest 9 rano, a wszyscy chcą ich zobaczyć. Dzisiaj większość czasu będę przebywać w Sali Balowej więc śmiało pytajcie o co chcecie.
Reporter miQ



Related Article:

6 komentarze:

RN pisze...

Bardzo dobry pomysł z czarno-białą grafiką :) Szkoda tylko, że takie małe.

miQ pisze...

No to mam pytanie... Jaki rozmiar grafiki mam dawać? Bo już ktoś mi mówił, że jeden obrazek jest za duży a był mniejszy trochę od tego...

miQ pisze...

No to mam pytanie... Jaki rozmiar grafiki mam dawać? Bo już ktoś mi mówił, że jeden obrazek jest za duży a był mniejszy trochę od tego...

RN pisze...

MiQ, chodzi o to, by po kliknięciu na grafikę otworzył się większy widok. Jeśli zdjęcie przedstawia cały widok z Panfu to zamieszczasz normalny widok i zaznaczasz np. średnie czy duże. W tekście będzie pasowało do układu, a po kliknięciu na grafikę będzie można zobaczyć co tam jest.
Sprawdź u Czinczlora w ostatnim artykule.
Pozdrawiam :)

miQ pisze...

Aha dziękuję za pomoc :)

Kapi pisze...

MiQ nie powtarzaj tytułu postu.
To jest zbędne.
Dynie to taki typowy element wystroju tego dnia. Powinien być!

Reporter Kapi1000

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template