sobota, 29 października 2011

Halloween już trwa ☺

Witajcie!

Dzisiaj rozpoczęła się impreza w Sali Balowej z okazji Halloween.  Pomieszczanie jest przerażające, na ścianach wiszą trupie czaszki, które jak rzuci się w nie balonem z wodą..., a zresztą sami się przekonacie. Obok Pandalagelona znajduje się dynia i nagrobek, to prawdopodobnie z niego pojawiły się te straszne czaszki. Jeżeli nie wiecie jak dojść do miejsca imprezy pomoże wam w tym tajemnicza dynia, nie wiadomo jak to możliwe, iż wie jakie ma zadanie, ale to niezwykłe. Gdy tylko dojdzie się na miejsce jedyne, co widać to inne pandy tak olbrzymie są tłumy. Jeżeli wolicie nie być otoczeni i zgnieceni polecam przyjść w innych godzinach niż 9:00 - 20:00, czyli najlepiej wyjść z chatki w nocy.

Z moich obserwacji wynika również, że ta impreza podkręciła pandy do szukania miłości i wyznawania uczuć. Praktycznie, co chwile jeden strzela promieniem miłości, a drugi wzdycha i się rumieni. Pewnie jest to również zasługa nowych ubrań zaprojektowanych przez Lili, strojów Mika i Celi z filmu "Potwory i Spółka".

Strasznych wrażeń życzy...
Reporter Czinczlor





Related Article:

9 komentarze:

miQ pisze...

Siemka. Popraw imprez na impreza w pierwszym zdaniu i zmień ,,na Sali Balowej" na ,,w Sali Balowej". Napisałem to, bo od razu te błędy zobaczyłem xD. Ale i tak sam nie jestem lepszy...

Anonimowy pisze...

"Imprez" wyszło tylko przez nie uwagę, a według słownika i mojej babci obie formy "na Sali" i "w Sali" są poprawne.

miQ pisze...

Ten błąd akurat i mi wypomnieli więc też napisałem (z na Sali) :P

RN pisze...

Mi się wydaje, że bardziej poprawnie jest użycie "w", porównajcie to zdanie z zapiskami Elli i Maxa:
http://blog.panfu.pl/2011/10/29/dzis-rozpoczyna-sie-halloweenowa-impreza/

RN pisze...

Czinczlor, niezły artykuł :)

Anonimowy pisze...

Dzięki ;) Napiszę "w Sali", ale mam nadzieję, że Ella jest dobra z Polskiego :D

Kapi pisze...

Gratulację z wyróżnienie!

Reporter Kapi1000

Anonimowy pisze...

Dzięki :)

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template