czwartek, 27 października 2011

Atak potworów


Atak potworów

Paul the Kid zobaczył potwora! Woła nas na pomoc. Ciekawe czy są to zwidy czy prawdziwe stwory. Gdy porozmawiałem z nim powiedział mi, że wszędzie widzi zielone i fioletowe potwory. Ja nigdzie ich nie widziałem może to ja tylko tak mam? Spróbuję przekonać go, aby mi wszystko spokojnie wytłumaczył, ponieważ bardzo płakał. Chodziło o to, że wszystkie pandy są ubrane w kostiumy z filmu ,,Potwory i  spółka". Nie wiedziałem nigdy takich kostiumów. Ale gdy się im przyjrzałem od razu stwierdziełem - są bardzo straszne. W tym tygodniu możemy dostać kostium Mika i Celii z filmu ,,Potwory i spółka". Te kreacje są również bardzo podobne do prawdziwych postaci Mika i Celii. Czy nie uważacie tak samo?
Reporter miQ


Related Article:

5 komentarze:

Kapi pisze...

Super artykuł MiQ.
Nie rozumiem dlaczego piszesz jeszcze raz tytuł twojego posta w artykule.
Popraw 2 zdanie z ''nam'' na ''nas''.
Przepraw tytuł filmu z ''Potworyspółka'' na ''Potwory i Spółka''
Zdanie ''Nie widziałem nigdy takich STROJÓW'' popraw na kostiumów.

miQ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
miQ pisze...

Dziękuję. A to z "Potworyspółka" wynikło z tego, że był nowy wiersz i nie widziałem czy zrobiłem tą spację czy nie :).

Kapi pisze...

Hej MiQ!

Jeszcze kilka uwag :)
Po pierwsze to, postaraj się dodawać ramki do grafik.
Ja używam program PhotoScape (jest po polsku). Znajdziesz go w internecie (na przykład na stronie www.dobreprogramy.pl)
Po drugie, to nie dawaj zbyt dużych grafik, bo zostaje obok mało miejsca na tekst. Musisz zadbać o czytelność notatki.
A po trzecie to jest coraz lepiej :)

Tylko trzymaj się tych zasad.

PS. Może jeszcze popraw zdanie zaczynające się od " Ja nigdzie ich ...)

3maj się Reporterze ;)
Pozdrawiam

Reporter Kapi1000

EMM pisze...

Kapi, nie rozumiem jaki błąd był w wyrazie ,,strojów''

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template