czwartek, 28 kwietnia 2011

Druga misja - Wydział Śledczy

Dziś kolejny odcinek Wydziału Śledczego :)
Tym razem sprawa dotycząca seksu jest coraz większa.
Do takich ekscesów dochodzi bardzo często (niektóre materiały z nagrywania nie zostały udostępnione).
Z dokładnych wyliczeń wynika, że teraz co 4-te ogłoszenie w mieście jest związane z seksem!
To jest niedopuszczalne!
Podjęliśmy już działanie wysłania listu do centrali lecz nadal nie mamy odpowiedzi.

A na tą chwile zapraszamy do obejrzenia przebiegu sytuacji tutaj:






Related Article:

3 komentarze:

Pandicao1116 pisze...

To jest prawda. Raz śledziłem pandę, która była w swojej chatce i szukała chłopaka. Później ta panda znalazła drugą połowę i zaczęli się... wiesz co? Ja do nich wyskoczyłem zza ekranu , druga połowa wylogowała się, a ja rozmawiałem z pandą i zacytuję jej jedno z wielu zdań "Wolę to robić na panfu bo w realu boję się, że dziewczyna zajdzie w ciążę..." Bez komentarza. W panfu grają też małe dzieci, które słyszą te bzdury!
p.s Ta panda miała szesnaście lat.
Pandicao1116

miskab10 pisze...

Owszem.Ja dzisiaj spotkałam pandę tomek114,która ogłosiła niby niewinną sprawę:szukał dziewczyny.Nie powiedział do czego,tylko że szuka dziewczyny.Postanowiłam go śledzić.Wybrał z dwóch dziewczyn pandę Tasia31.Zaczęli się ... wiadomo co,i powiedzieli żebym ............!
miskab10

miskab10 pisze...

Dzisiaj spotkałam pandę tomek114,który niby niewinne "szukał dziewczyny" i nie powiedział do czego.Na Twój wzór,Chihuha,poszłam do jego chaty.Wybrał pandę Tasia31 i zaczeli się ... nieważne.To woła o pomstę do nieba!
miskab10
PS Może powtórzyłam komentarz,ale zaciął mi się komputer i nie widać poprzedniego.

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template