niedziela, 3 października 2010

Wywiady...


 Witajcie. :)
 Dziś zajrzałam do Dziennika Maxa i Elli i zobaczyłam nowy wpis. Nie zgadniecie, o czym był... to był wywiad z zespołem Smashing Pancakes! :)
 Wywiad był bardzo ciekawy, dotyczył głównie koncertów. Ale nawinął się również temat... miłości! Momo przyznał się, że w ostatnich miesiącach zbliżyli się do siebie z Evą, a międzi Iggym, a Patty coś zaiskrzyło, lecz jak się później okazało, było to przelotne tzw. zauroczenie. :) Dla Maxa jest to temat "tabu", ponieważ kiedy Eva zapytała, czy są parą, On... On wylał na siebie całe mleko czekoladowe! Och, ten Max. Zawsze mu się coś przytrafia. :P Tak więc, po tym zdarzeniu Max i Ella musieli przerwać wywiad...
 Jednak przewertowałam kartki w ich Dzienniku i znalazłam wywiad z... oszustką! TUTAJ możecie znaleźć ten wywiad. Znalazłam też wiele ciekawych wywiadów, również z czasów, kiedy nie żyłam jeszcze na Panfu. :). Warto je poczytać TUTAJ.

Tak wiec, ja juz koncze.
Pozdrawiam.
Milkaa1508

Related Article:

2 komentarze:

RN pisze...

Interesujące :) Fajnie, że dałaś link do wywiadów :)
A jaka jest strona z wywiadem z oszustką?

Milkaa1508 pisze...

już podlinkowałam. ; )

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template