niedziela, 3 października 2010

Spojrzenie zapisane w kadrze

Projekt rekomendowany przez Ellę i Maxa :)

Spojrzenie zapisane w kadrze.
Kiedy budzisz się i otwierasz oczy, co widzisz? Co jest pierwszym obrazem, który dociera do Ciebie po przebudzeniu?
Przygotuj przed snem aparat fotograficzny (lub inny sprzęt fotografujący),
a rano, zaraz po przebudzeniu zrób zdjęcie miejsca na które spojrzałeś.
W wolnej chwili obejrzyj fotkę i wybierz kadr, który zobaczyłeś jako pierwszy po otwarciu oczu.
Przypadek, sztuka, a może przeczucie? 
Odpowiedź uzyskamy po zebraniu większej ilości materiału, nadesłanego przez różne osoby.

Lubisz fotografować, podejmiesz każde wyzwanie?
To zadanie dla Ciebie :)

Temat: Spojrzenie zapisane w kadrze
Technika: Fotografia
Adres: reporterzy@tlen.pl
Data: do 31 października

Nagroda: Punkt do rankingu i Gratulacje :)
Udział mogą brać wszyscy chętni, którzy nadeślą prace na  reporterzy@tlen.pl

Zapraszam :)




Related Article:

9 komentarze:

Makarena11 pisze...

Ja widzę zasłonkę, więc jak mam zrobić zdj? :D

RN pisze...

Zawsze budzisz się w tej samej pozycji?
Jak zrobić zdjęcie? Wystarczy skierować obiektyw we właściwym kierunku :)

Makarena11 pisze...

No to jak na boku to albo ściana albo klatka ze świnką :D

RN pisze...

Czuję, że będzie ciekawie :)

Makarena11 pisze...

To ja Ci mogę zdj swojej świnki pokazać :D

Venince pisze...

Hmm. Ja to widzę tak po przebudzeniu: sufit/komputer/ściana/komody/poduszka. xd Zależy jak. :] Raz obudziłam się w salonie. Lunatykowałam podobno. xd

RN pisze...

Przecież tu nie chodzi o Waszą pamięć, ani o przedmioty czy zwierzęta. Jak wykonać zadanie opisałam, nie kombinujcie ;)

456Aga456 pisze...

Ja też mogę wziąć udział? :) Jeśli tak, to mam zrobić zdjęcie ściany albo zasłonki? :)

RN pisze...

Aga, oczywiście, to zadanie dla wszystkich :)
Zrób zdjęcie tego co zobaczysz po przebudzeniu. Najlepiej od razu przybliż sobie obraz zoomem tego co zobaczyłaś.
Zrobiłam dzisiaj takie fotki i są naprawdę niesamowite :)

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template