niedziela, 24 października 2010

Pandy i Halloween...



Hejka!
Jak już każdy z nas wie, wielkimi krokami zbliża się Halloween :)
Pewnie niejedna panda już się z tego cieszy. Bo jak można się nie cieszyć z dnia, w którym straszy się wszystkie napotkane osoby. I właśnie to jest problem.
W Halloween, psikusy muszą śmieszyć i tego, który je robi, oraz tego, który je doświadcza!
Przecież, gdy, jak to zwykle bywa, pandy, które nie mają ochoty na dawanie cukierków lub w ogóle ich nie mają, nie można owijać ich domu papierem toaletowym lub obrzucać jajkami, gdy sobie tego nie życzą!
Słynne i bardzo znane przysłowie mówi: "Nie czyń drugiemu, co Tobie niemiłe"
Czy któraś z czytających ten artykuł pand, postępuje w sposób, jaki każe nam czynić przysłowie?
Pewnie nieliczne [oczywiście nie chcę tym nikogo obrazić].
Na naszej wyspie dużo pand przezywa inne. Czy jakby ich tak przezywali byłoby im miło?
Dużo pand bije inne. Czy jakby ich pobili byłoby im miło?
Ale oczywiście bez przesady! W Halloween trzeba się bawić, ale, jak mówiłem, z umiarkowaniem!
I właśnie na tę okazję zrobiłem dla Was halloweenową kartkę:
Podoba się?


Related Article:

2 komentarze:

Makarena11 pisze...

A ja ze swojej strony zapraszam wszystkich na moja imprezę Halloweenową, więcej informacji na moim blogu www.redaktorzy.blogspot.com

miskab10 pisze...

Fantastyczny artykuł :) Uświadomił mi wszystko, chociaż ja Halloweenu nie obchodzę - co najwyżej wykroję buzię w dyni.

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template