niedziela, 24 października 2010

Oficjalne Spotkanie

Witajcie,
Piszę do Was w związku z tym, że jestem odpowiedzialna za imprezy Reporterów. Chciałabym zrobić ją w najbliższym czasie, a dzięki Tamaki, ustaliłyśmy, że będzie to w Dniach Reporterów. :)
Będzie to pierwsze organizowane przeze mnie Oficjalne Spotkanie Fanów Reporterów Panfu, czyli w skrócie OSFRP. ;>
Dane imprezy:
Data: 5.11.2010r. 31.10.2010r.
Godzina: 18:00 20:00
Serwer: Woobiland
Miejsce spotkania: Wulkan
Zaproszeni: wszyscy czytelnicy, jak i Reporterzy. :)
Impreza odbędzie się wtedy, kiedy będzie również organizowana impreza Hallowenowa (przez Chihuhę. :))
Chętnych proszę o zapisywanie się w komentarzach.!
Przy tym poście będzie tworzyła się lista uczestników. :)

Plan imprezy przedstawię Wam za 3 dni.
Mam nadzieję, że Spotkanie się odbędzie. :]
Postaram się na nie zaprosić i naszych słynnych Reporterów-Detektywów: Maxa i Ellę. :) Może uda się namówić również Kamarię? Zapytam ją. :)
Tym czasem do napisania Pandy.
Milkaa1508.

Lista uczestników:
1. Milkaa1508
2. vytegw
3. openbk
4. Kapi1000
5. raven_
6. PUNNY


Related Article:

9 komentarze:

Kapi pisze...

Jaa chcę

Allinnes pisze...

Ja tez :)
reven_

Agata. pisze...

:)) zgłoszenie

Makarena11 pisze...

31 nie mogę ;/ a o 20 chatu nie ma :D

Makarena11 pisze...

A nie mogę bo mam imprezę na Panfu o 19:00 do 20.

Weronika pisze...

Ej nie chcę być niegrzeczna, ale po co spotykać się o 20, skoro będą tylko 2 min czatu? To bez sensu ;(

Weranika <3

RN pisze...

Milka, może połączysz to spotkanie z Live puszczanym przez Chihuha w tym samym dniu, co?

Alex220 pisze...

ja

Milkaa1508 pisze...

Tami, podasz mi dokładne dane? bo chyba źle zrozumiałam i nie pamiętam godz. ;<

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template