czwartek, 2 września 2010

Podziękowania i nagrody :)

Dopiero wróciłam i jest mi bardzo miło Was powitać :)
Dziękuję Reporterom za wytrwałe pracę, jaką włożyli przez czas mojej nieobecności.
Z tej okazji wszyscy, którzy pisali, dając w ten sposób dowód opieki nad blogiem (od 18 sierpnia do dzisiaj), otrzymują po jednym punkcie do rankingu :)
Nagrody dostają:
Kapi1000, Spydy, Miyo, KaZ8, Beri90, Pomocnik_na_Panfu, 456Aga456, Sara220, Gracjapl oraz Milka1508 :)

Z przyczyn technicznych zupełnie ode mnie niezależnych na niektóre rzeczy trzeba trochę poczekać.
Niestety wysiadł mi monitor i na razie nie mam dostępu do głównego komputera, na którym są takie rzeczy jak licencje czy plakietka "Reporter Miesiąca". Beri90, proszony jest o cierpliwość w oczekiwaniu na licencję.

Reporterami Miesiąca zostają: Kapi1000 (27 newsów)
i Sara220 (12 newsów).
Tu możecie obejrzeć kto ile razy zdobył tytuł Reportera Miesiąca >>>klik - najlepiej widać to na zamieszczonym tam wykresie.
Bardzo dziękuję Makarenie za prowadzenie rankingu z Newsami, to dzięki Niemu jesteście Reporterami Miesiąca :)
Makarena za ciężką pracę otrzymuje 3 punkty. Daj znać czy jeszcze możesz podliczać newsy.
W ciągu najbliższych dni przeczytam wszystkie artykuły, które się pojawiły i dodam wyróżnienia.
Jesteście wspaniali :))
Wdzięczny Reporter Naczelny Tamaki


Related Article:

5 komentarze:

Allinnes pisze...

JA bym b. chciała pisać tego bloga prosze napisz do mnie na GG 26037109 czekam .. jestem reven_

Sara220 pisze...

Dziękuję :)

Ps. Jeżeli Makarena się nie zgodzi, to ja chętnie przejmę tą 'fuchę' :)

Sarr. x3

Kapi pisze...

Witaj ponownie Tamaki :)
Cieszymy się , że wróciłaś.
Bardzo Ci dziękuje.

Do Reven_:
Reporterka Naczelna nie ma Gadu-Gadu ale jeśli byś chciał być Reporterką zajrzyj na gorę pod etykietkę Dołącz.

Ps. Jeśli Sara nie będzie też już chciała liczyć naszych news-ów na pewno bym chętnie ją zastąpił

456Aga456 pisze...

Dziękuję :)

Makarena11 pisze...

Będę dalej liczył :)

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template