piątek, 9 lipca 2010

Kolejny złoty dzień

Gdy obudziłem się równiutko o północy coś we mnie walnęło. Porozglądałem się, dookoła ale nikogo nie było. W końcu wyświetliła się reklama, że dzisiaj jest Złoty Piątek. Więc od razu przyszło mi do głowy, że Kamaria użyła swoich czarów i dała nam złotą kartę. Bardzo się ucieszyłem, że inne Pandy bez złotej karty będą mogły, chociaż jeden dzień nacieszyć się nowymi modelami chatki, kupić nowe ubranka oraz meble. Więc korzystajcie z tej chwili, bo nie wiadomo, kiedy ponownie stanie się magia.

Reporter Makarena11


Related Article:

5 komentarze:

Katara132 pisze...

Nie żeby coś, ale to jest to MÓJ TYTUŁ.. , tym to mnie chłopie zaskoczyłeś. Koniecznie proszę, żeby coś z tym zrobić. Fotka jest bardzo podobna do mojej, dlatego myślę, że go trochę zainspirowałem moim obrazkiem. Tutaj link do mojej notki.
http://reporterzy.blogspot.com/2010/06/zoty-piatek-to-wyjatek.html

Venince pisze...

Co do tytułu, to pamiętam jak Sara220 na samym początku mnie upominała o kropkach, że są niepotrzebne. Wykrzyknik i znak zapytania mogą być. :]

RN pisze...

Z powodu takiego samego tytułu, został on usunięty. Makarena wymyśl sobie coś innego proszę.
Zmieniłam grafikę, żeby nie było już żadnych podobieństw.
Każdy reporter z naszego bloga, może ją wykorzystywać przy Złotym Piątku :)
Pozdrawiam :)

Makarena11 pisze...

Sorry, nie zauważyłem twojego wpisu Katara z poprzednich Złotych Piątków. A obrazek fajny!

RN pisze...

Super, że obrazek się spodobał :)

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template