czwartek, 22 lipca 2010

Letnie Kreacje na Wakacje

Witajcie Pandy!!!
Przechodziłem sobie właśnie przez miasto, gdy zauważyłem, że w Sklepie z Pamiątkami jest wielki tłok. Podszedłem bliżej i otworzyłem drzwi sklepu. Panował tam wielko gwar. Ledwo co udało mi się zapytać sklepikarza, co się dzieję?  Kolega powiedział mi, że dzisiaj dostał nową dostawę ubranek od Lili. Podszedłem do Katalogu i go tworzyłem. Rzeczywiście!!! Dzisiaj zostały dostarczone nowe stroje kompielowe. Zestaw dla dziewczyny to bardzo kolorowy strój kompielowy. Jako nakrycie głowy Lili uszyła piękny różowy kapelusz z kwiatem. Jeśli chodzi o zestaw dla chłopca, to możemy zobaczyć kolorowe szorty. I tak jak u dziewczyny - kapelusz. W porównaniu z poprzednim strojem ta kreacja posiada dodatek - koło do pływania. Sądzę, że dzisiejsze kreacje to prawdziwy krzyk mody na  wakacje.

Pisał dla Was
Reporter KaZ8


Related Article:

1 komentarze:

Kapi pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template