czwartek, 22 lipca 2010

Cukrowa chatka niczym z bajki ''Baby Jagi''


  Wielu z Was słyszało pewnie bajkę o Jasiu i Małgosi, którzy spacerując po lesie natrafili na bajkową, cukrową chatkę Baby Jagi. Któż, by nie chciał posiadać owego domku. Ściany z pierniczków zdobione lizakami i babeczkami oraz cukrowymi laseczkami, aż ślinka na sam widok cieknie. :)
  Od teraz Twoje marzenie może się spełnić przy odrobinie szczęścia i dzięki naszej magii Panfu. Jak wiecie pojawiło się nowe koło i ''cel wiedzy''. Można w nim wylosować nowe wspaniałe nagrody. Kiedy tylko pojawiło się zadanie z Kruciem, zakręciłam kołem i pierwszego dnia wylosowałam leśną chatkę, a dzisiaj pojawiło się nowe koło i wylosowałam następną. Mogę nazwać się szczęściarą.
  Mam nadzieję, że i Wam uda się zakręcić kołem tak mocno, że stanie w miejscu i pokaże obrazek owej chatki.

Pisała dla Was: Reporterka pomocnik_na_panfu

Related Article:

1 komentarze:

miskab10 pisze...

Yaaay, jak suuuper, że teraz ta chatka jest w katalogu!!! Niedługo będę miała ZP, a co tym idzie - chatkę też!!!
Pozdrawiam, Miskab10

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template