czwartek, 8 kwietnia 2010

Rodzaje zwierzątek na Panfu cz.I- Bolisie

Zdjęcie pochodzi z bloga <>

Bolisie

Bolisie są małymi sympatycznymi zwierzątkami, które lubią być rozpieszczane.
Do zaadoptowania jest tylko 5 rodzai Bolisi.

Blue Bolly- Uwielbia się bawić rakietą. Tylko Pandy ze Złotą Kartą mogą go zaadoptować. 

Red Bolly- Bywa czasami niesforny, ale lubi być rozpieszczany. Lubi robić bańki mydlane. Tylko Pandy ze Złotą Kartą mogą go zaadoptować.

Black Bolly- Często bywa w złym humorze, ale uwielbia wychodzić na spacery. Tylko Pandy ze Złotą Kartą mogą go zaadoptować.

Pink Bolly- Jest nieśmiały, ale bardzo kochający. Tylko Pandy ze Złotą Kartą mogą go zaadoptować.

Green Bolly- Jest bardzo bystry. Uwielbia spać. Tylko Pandy ze Złotą Kartą mogą go zaadoptować.

Easter Bolly- Jest bardzo kolorowym Bolisiem. Można było go dostać w Wielkanoc w 2008r.
Tylko Pandy ze Złotą Kartą mogły go dostać.

Easter Bolly 09- Ma bujną czuprynę. Trzeba bardzo go pilnować żeby nie uciekł. Dostaliśmy go w Wielkanoc 2009r. Niestety tylko Pandy ze Złotą Kartą mogły go dostać. 

Tiger Bolly- Możemy go dostać w swoim czasie. Mogą go dostać wszystkie Pandy.


Gold Bolly- Jest bardzo pieszczotliwym Bolisiem. Możemy go dostać w swoim czasie. Tylko Pandy ze Złotą Kartą mogą go dostać. 

Reporter Makarena11


Related Article:

9 komentarze:

Ozalia pisze...

Czerwonego, to ja dostałam w tych 50 zaproszeniach, bo dawałam np. Imie:fudbbyhuff Email:gvcgfvh@wp.pl no i tak pięć razy zrobiłam i mam Red bolly na zawsze :)

RN pisze...

Ten wielkanocny to zawsze był dla mnie zagadką. Paru pandom udało się go dostać.
Makarena, proszę napisz skąd wziąłeś tę grafikę, jeśli to nie Twoja.
To dość popularna kompozycja i od dość dawna i krąży po blogach. Nie pamiętam kto to zrobił, być może Selania, ale nie dam głowy.

Ozalia, zaprosiłam 21 prawdziwych osób i zwierzaczki się nie pojawiły ;)

Sara220 pisze...

Ja osobiście miałam Wielkanocnego Bolisia.
Pamietam go. Niestety przez to iż nie miałam Złotego Pakietu- boliś uciekł.

Sara.

Ozalia pisze...

Tamuśś ( 2 zdrobnienie :) ), dziwne, bo ja miałam że bolisia dostałam, a teraz to Zaproszenia, ci co ich zprosiłaś, muszą potwierdzic :)

RN pisze...

U mnie 6 osób potwierdziło i się zarejestrowało :)
Sara, a może trzeba było coś zrobić szczególnego aby dostać tęczowego bolisia?
Pozdrówka :)

ScoobyDoo pisze...

Grafikę zrobiła Selania ;) Do tej pory pamiętam jej wymyślone historyjki :D

anulka3456 pisze...

Ja mam różowego, niebieskiego,czerwonego,i pomarańczowego(easter bolly)A z kont jest ten biały, ciemnopomarańczowy i fiolatowy ? Są z kontś takie czy sama zrobiłaś ?

Makarena11 pisze...

1.Jestem chłopakiem.
2.Te Bolinie dostało się za misje, które wtedy były.

Ozalia pisze...

Makarena :) Właśnie przypomniałam sobie, że jak cię na N-K dorwałam ( :]) to po nicku wydawało mi się że jesteś dziewczyną ( bez oBr. :) )

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template