środa, 7 kwietnia 2010

Marzenia czt. III wydanie specjalne

Witam Moli mili!

Postanowiłam napisać na blogu o wywiadzie z Somar?
- Droga Somar, czy mogłabym przeprowadzić z Tobą wywiad?
- Oczywiście Panfuniaq!
- W jakim mieszkasz mieście?
- W Pandomon.
- Kochasz nasze Panfu? Jak bardzo?
- Tak! W skali 0/10 to na 6!!!
- Co myślisz o naszym Panfu?
- Jest cool.
- Gdzie się urodziłaś?
- W Bollywod.
- Jak nazywa się twoja NP?
- BarylkaPanda.
- A potem?
- Panfuniaq :D
- Aha, miło mi. Gdzie pracujesz?
- W kiosku na basenie w Pandamon.
- A gdzie mieszkasz.
- W Pandamon, chatce na drzewie przy wulkanie.
- Nie boisz się, co?
- No skąd. Panfuniak czasami tam bywa.
- Znasz jakiegoś reportera prócz mnie?
- Z widzenia, tylko zawsze jak do widzę chowam się i jestem cicho a potem uciekam. Nie chcę ujawniać kto to.
- Jakie masz hobby?
- Taniec i śpiew.
- Chcesz być reporterką, taak?
- TAK!!!
- Więc spróbuj się dostać :) Ja porozmawiam z Tamaki.
- Dobrze, mam pytanie.
- Tak? Tylko nie o reporterakch bo stracimy wątek.
- Dobrze już nic.
- Dziękuję za wywiad, może spotkamy się jeszcze.

Pa pa :)

Related Article:

1 komentarze:

RN pisze...

Najbardziej szczera i interesująca w tym wywiadzie jest część o tym, co zrobić by dostać się do reporterów.
Nie chodzi o temat, ale prawdziwą rozmowę.
Co tak naprawdę trzeba zrobić by dostać się reporterów?
Nie ma sensu, obiecywać komuś, że mu załatwicie wejście na blog.
Zasady przyjmowania są jasne, nie ma żadnych w tym spekulacji.
Najwłaściwiej jest odpowiedzieć takiej pandzie, że o tym jak się dostać, niech przeczyta na blogu w górnej listwie "Dołącz".

Co to jest NP?
Pierwszą część Twojego wpisu przeniosłam na "Pogaduchy".
Pozdrawiam :)

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template