sobota, 27 marca 2010

Zniszczone ale i tak je kochamy ...

Najpierw coś sobie wyjaśnimy!
Instrukcja pochodzi od mojej kumpeli - panfuniak - przerobiłam ją!
Więc i tak skopiowałam ale ona napisała że, po to mi to wysyła!
Nie powinnam tego robić, przepraszam wszystkich bardzo!
A teraz artykuł :

Nie wiem czy ktoś o tym pisał czy nie... może i pisali ale ja napiszę i tak.
Żeby nie było że, kopiowałam!


Nasze Panfu, jest bardzo zniszczone : beczki, jedna ławka, szczeliny, stara zieleń, słupy, bez farb!
Można by to wyliczać cały dzień.
Jest bardzo zniszczone, ale to bardzo!
I tak je bardzo kochamy.
Wyjechałam do Pandoladii na 6 miesięcy ale wróciłam po tygodniu, Pandolandia jest wielka, czysta, wyposażona jak nie wiadomo co a i tak się stęskniłam. Każdy chyba kto mieszka na Panfu kocha je.
To jest ojczyzna, przyjaciel.
Powinniśmy kochać Panfu.

Reporter Panfuniaq

Related Article:

3 komentarze:

RN pisze...

Panfuniu wymyśl swój własny, ciekawy temat i napisz o nim.

Panfuniaq :) pisze...

A czy ktoś o tym pisał?
Sama nad tym długo myślałam... nie możliwe.
I ci powiem że nikt mi nie wysyłał niczego, panfuniak przepraszała i na szczęście już są tylko moje własne dzieła.

Miyo pisze...

Ja pisałam o tym temacie :)

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template