piątek, 5 lutego 2010

Czy kurtka już nie jest potrzebna?

Hej :) Przed chwilą przeczytałam wpis Sary220 pt. Polskie Pandy mogą wejść do igloo.
Postanowiłam sama to sprawdzić i udałam się w tamto miejsce. Okazało się, że Sara miała rację.
Bawiłam się świetnie. Szkoda, że nie znamy tytułu piosenki granej w igloo. Ale nie to mnie zainteresowało. Moją uwagę przykuła Doda15, która mówiła "A ja nie mam kurtki". Fakt ten mnie zdziwił. Postanowiłam sprawdzić jej szafę. Jak się okazało kurtki naprawdę nie miała. Więc jak tam weszła i jak przetrwała w takim zimnie. Panda Doda15 jest naprawdę wytrzymała. Mam nadzieję, że się nie przeziębiła.
Proszę oto fotka tej pandy:
Reporterka Agusia9

Related Article:

1 komentarze:

klaudiag pisze...

ja też nie miałam kurtki ale poprosiłam Carla o nią i mi dał (jaki on miły)

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template