piątek, 20 listopada 2009

Z mapą precz ....

Witam!
Dziś wróciłem do prof. Bookwoorma i nie zgadniecie co mi powiedział.
Otóż uświadomił mnie, że ta mapa prowadzi do nieszczęsnego miejsca. I nikt nie wrócił stamtąd żywy. Kazał udać się na wulkan i wrzucić ją do lawy. Po wykonaniu zadania poszedłem do Carla Caruso. Iii ... nie wydawał się miły. Moim zdaniem zachował się jak chciwy, nie znająca żadnych granic panda. Myślę, że prof. Bookwoorm dobrze mi doradził, chociaż z drugiej strony. Trochę monet się by przydało :) Może, może kiedyś wybierzemy się w tamto miejsce i pokonamy złe moce, aby odzyskać diament.
Jak myślicie?
~BigKing

Related Article:

3 komentarze:

OldShaterhan pisze...

Smutne to niestety, jednak potem Carl mówi, że może to i dobrze, że tak się stało...

~Suszi pisze...

A czy dostaje sie jakis prezent?

Camelidio pisze...

Masz rację.

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template