sobota, 6 grudnia 2014

Adwent na Panfu!

Dzień doberek Pandy.
Dziś po wyjściu przed moją chatkę zauważyłem pierwszy śnieg który spadł w tym roku na Panfu!
Kiedy spojrzałem w stronę zamku ujrzałem tam tłumy gromadzące się na dziedzińcu.
Postanowiłem szybko zarzucić coś ciepłego na siebie i pobiegnąć w stronę zamku.
Po dotarciu na miejsce moim oczom ukazał się Elf którego udało mi się poznać tamtorocznej zimy.



















Jak co roku czekał wraz z reniferem i saniami by przewozić Pandy na Biegun północny.
Kiedy renifer przygotowywał się do startu bez wahania wskoczyłem do sań.
W czasie drogi renifer szepnął mi abym założył strój elfa. Tylko dzięki niemu będę mógł wejść do środka.
Po lądowaniu znajdowaliśmy się przed olbrzymią pracownią Mikołaja.
Było mi strasznie zimno dlatego postanowiłem prędko wbiec do wnętrza.












Elfy poprosiły mnie o pomoc przy segregowaniu prezentów. Kiedy skończyłem zostałem wynagrodzony ciepłą kurtką która z pewnością przyda mi się w tak zimne dni.
Jutro odwiedzę ich ponownie i pomogę pakować kolejne prezenty!
W kolejnym wpisie opowiem wam troszkę o małym włochatym stworku który przywędrował wczoraj na plażę.


Related Article:

2 komentarze:

RN pisze...

Wspaniale Damianek, że piszesz :)
Czy ten elf był już kiedyś w Panfu?

Damianek30k pisze...

Tak. ;)

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template