niedziela, 25 sierpnia 2013

Zemsta Mumii

Dzień dobry Pandy,

Czy rozwiązałyście wszystkie zagadki ze starej mapy? 
Nie mogą one prowadzić do skarbu, ale...

 Pssssssssssssssssssssssssssst, nie mów im! Jest jeszcze kilka pand, które nie znalazły jeszcze wszystkiego i też chcą mieć niespodziankę.
Wstyd się przyznać ale nie odważyłam się zejść do piwnicy. Wystraszyłam się wczoraj...Chcecie wiedzieć, co się stało? Bardzo szybko wszystko pokonywałam, nie mogłam tylko wygrać z Maxem 
w "Marynarza". Ostatni przystanek był w piwnicy, pod Barem Piratów. Zeszłam po schodach w zupełnych ciemnościach bo zapomniałam włączyć światło. Było tak ciemno, że nie widziałam własnych łapek. Starałam się być dzielna i szukałam przełącznika światła. Nagle usłyszałam szelest,
a potem ktoś się odezwał:

- Kto tam? - powiedział ktoś głębokim głosem.
Bardzo cicho odpowiedziałam: - J-j-jestem E-e-el-l-la.
- Czy jesteś Pandą? - spytał.
- Tak - szepnęłam.
- AHA! Nareszcie! Czekałem na taką okazję już od dość dawna - powiedział i zaczął się śmiać.
To właśnie pandy mnie tutaj upokorzyły. Owinęły mnie różowym papierem toaletowym w serduszka.
To było naprawdę poniżające i teraz chcę zemsty.

Moje serce przestało bić. To Mumia!  Co ona teraz planuje? Zanim zdążyłam pomyśleć, zostałam cała owinięta papierem  toaletowym. Nie mogłam się nawet poruszyć. Myślałam, że spędzę tam całą wieczność, kiedy nagle drzwi piwnicy otworzyły pandy i zaczęły się śmiać. Dlaczego?

Ponieważ, he he, Mumia owinęła Ellę w niebieski papier toaletowy w serduszka :-)

To było bardzo śmieszne :-)

Ha ha, bardzo śmieszne...boję się teraz tak bardzo, że moja noga więcej tam nie postanie.

Trzymajcie łapki na pulsie,
Ella i Max

Podobna przygoda z Mumią miała miejsce rok temu:
 http://blog.panfu.pl/2012/08/19/mumia-chodzi-w-niebieskim/

Related Article:

0 komentarze:

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template