piątek, 30 sierpnia 2013

Co znowu? Ogromne nogi w Dżungli?


Dzień dobry Pandy,

Czy zauważyliście, co się dzieje ostatnio w Panfu? Evron zbudował gigantycznego robota.
Oj, to Profesor zgubił pilota Evrona. Hmm, nie, robot zmiażdżył pilota...co ja mówię? 
Robot zgniecie Evrona...

Max, tu ziemia, opowiadaj. Co się tak denerwujesz?

Czy to nie dziwne, że wszystko dzieje się tutaj? Evron naprawdę macza w tym palce.

Racja. Zawsze mu się udaje być w odpowiednim miejscu i o właściwym czasie. Tym razem, rzeczywiście mu się udało. Myślałam, że teraz się uda. Kiedy czołgałam się w buszu, otarłam się o wszystkie pajęczyny, wyciągnęłam rękę w stronę pilota...gdy nagle objawił się Evron, który poraził mnie prądem!

A to dopiero początek. Wystarczy wyobrazić sobie, do czego tylko Evron może użyć robota! Jest tak wielki, że zanim mrugniemy okiem może zniszczyć całe Panfu :shock:  

Teraz, możemy mieć tylko nadzieję, że Evron nie potrafi korzystać z pilota.

Trzymajcie łapki na pulsie,

 Wasza Ella i wasz Max



Related Article:

0 komentarze:

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template