piątek, 23 marca 2012

Wiosenny motylek ...ale dlaczego niebieski?


Dziś do naszych chatek zawitał motylek. To oczywiście żadna sensacja, bo motyle wiosną budzą się do życia.
Pojawiają się znienacka i szukają pierwszych kwiatów. Tych na Panfu jest od wczoraj całkiem sporo.
Tylko, że ten nasz pojawił się w Maszynie Niespodzianek. To nie jedna ciekawostka. Drugą jest oryginalna barwa sympatycznego owada.
Jest trochę niespotykany, bo w niebieskim kolorze. Kiedy go zobaczyłem, to zaraz zadałem sobie pytanie.
Jeśli bielinek kapustnik (to taki popularny motyl) jest biały, a cytrynek żółty jak cytryna., to jak się nazywa nasz niebieski motyl?
Macie jakiś pomysł? Ja wymyśliłem dla niego swoją nazwę.
Błękitek niebiański. Fajna nazwa dla niebieskiego motyla z Panfu!
A może nasz motyl pochodzi z naszego Nieba? Czyżby kolor był związany z tym miejscem na Panfu?
To bardzo interesujący trop dla ciekawskich pand. Może ktoś pójdzie tym tropem.
Jestem ciekaw waszego zdania o mojej teorii. Piszcie w komentarzach, co o tym sądzicie.

Pisał dla Was Reporter Kapi1000




Related Article:

5 komentarze:

amanda_o (ta co spadła z nieba :D) pisze...

Może Niebieściak albo Błękitnek Wiosenny?
amanda_o

roch99 pisze...

Niezły ten artykuł ja bym tego motylka nazwała:
Turkusik Morski
roch99

Anonimowy pisze...

Ja nie mam żadnego ciekawego pomysłu. Wy świetnie główkujecie.
Kapi, myślę, że masz rację, że on jest z Nieba.
Może pojawi się jakaś notatka na Dzienniku Elli i Maxa o tym?
Pozdrawiam :)

Kapi pisze...

Macie całkiem ciekawe pomysły.
Larkana rusz głową i na pewno coś wymyślisz :)
pozdrawiam i idę na rower ...czas zacząć sezon.
Kapi1000

miskab10 pisze...

Niezłe są te Wasze pomysły główki ciągle pracują... pracują... xD Jak na razie nie mam żadnego ciekawego pomysłu na nazwę. Szkoda, że ciągle zapominam sprawdzać Maszyny Niespodzianek :( I motylka przegapiłam :(
Pozdrawiam wszystkich Reporterów i Czytelników :)
Miskab10

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template