niedziela, 18 marca 2012

Czy w Panfu żyli kiedyś Egipcjanie?

 Nasze Panfu skrywa wiele mrocznych i mrożących krew w żyłach
sekretów. Czy jednym z nich może być pobyt Egipskich pand
zanim my się tu osiedliliśmy?


 Zapytałam przypadkowe pandy, czy myślą, że w Panfu byli Egipcjanie
i wszyscy odpowiedzieli, że to nieprawda. Więc sprawa jest zamknięta i
żadnych pand z Egiptu tu nie było? Otóż nie!
 Przeszukałam całą wyspę i  nie znalazłam żadnych oznak ich pobytu. Dopiero
później  mnie olśniło. Weszłam do tajemniczej piwnicy w Barze Piratów
i zobaczyłam mumie! Co robi mumia w Panfu? Dalej też natknęłam się
na coś związanego z Egiptem. Co nad rzeką lawy robi wyryta w ścianie
piramida?

 Nie wiadomo czy komnaty, które obecnie znajdują pod Barem Piratów
były od razu pod ziemią , czy może zostały zasypane. Kiedy budowali piramidy
zwykle wraz ze skarbcem były dobrze chronione. Tak było też w przypadku
Magicznego Diamentu. Czy więc to wszystko zostało zbudowane przez Egipcjan?
Pytałam się o to Kamarię, która przecież pochodzi z Afryki, ale niestety jak
zwykle milczała. Jednak po znalezionych śladach możemy wywnioskować, że
Egipskie pandy na pewno odwiedziły kiedyś Panfu.

CleoDeNile1











(Korekta: Reporter Naczelny)


Related Article:

5 komentarze:

RN pisze...

Jakiś czas temu, na Dziedzińcu Zamkowym stała sobie piramida...

Dziennikarze Panfu pisze...

Tamaki, wysłałam Ci mój nowy artykuł.Chcesz, opublikuj. Nie to nie :(

RN pisze...

Jaki jest Twój nick? Nikt o nazwie "Dziennikarze Panfu" niczego nie przesłał.

Dziennikarze Panfu pisze...

Miskab10 zapomniałam się podpisać

Anonimowy pisze...

Hmm...

Nasza Wyspa istnieje dość długo. Możliwe, że jacyś Egipcjanie przed nami zdążyli się już osiedlić. Strasznie ciekawy artykuł. Czekam na nabory :)

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template