Zabronione jest kopiowanie grafiki z Dziennika Elli i Maxa - dotyczy szczególnie katalogów.

wtorek, 13 grudnia 2011

Powitanie

Witam drogich czytelników oraz reporterów.
Nazywam się Anioleka, ale możecie mi mówić po prostu Ania.
Moimi ulubionymi miejscami, gdzie spędzam najwięcej czasu są: Wodospad i Wzgórze Pand.
Interesuję się grafiką komputerową, html, blogowaniem no i oczywiście rysowaniem - w tej dziedzinie byłam
Zdjęcie mojej Pandy
wyróżniona w Panfu Awards 2010. Pomaganie innym sprawia mi wielką przyjemność, więc pytajcie śmiało o co
chcecie.
Powitanie to zakończę pozdrowieniami dla wszystkich, a w szczególności dla Naszej wspaniałej Tamaki - to dzięki niej tutaj jestem.
To tyle o mnie.
Pozdrawiam,
Reporterka Anioleka

Related Article:

3 komentarze:

RN pisze...

Witaj Aniu :)

Czinczlor pisze...

Bardzo ładny post na początek ;) Cieszę się, że będziesz pisała razem z nami :)

Kapi1000 pisze...

Witaj. Miłego pisania.

Reporter Kapi1000


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (60)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template