środa, 14 grudnia 2011

Bałwanki opanowały Panfu

Dzisiaj kiedy wstałem i odsłoniłem okno zdębiałem ze zdumienia. Wokół mojej chatki krążyły gromady zombie! Jednak okazało się, że są to pandy przebrane za bałwanki. Nie zauważyłem tego wcześniej, gdyż nie miałem na nosie okularów. Zastanawiałem się skąd mają to przebranie. W końcu wymyśliłem: "No jasne! Przecież to adwentowy prezent!". Pobiegłem do dżungli i wszedłem do igloo, a kiedy ogień w kominku zgasł wyjąłem ze skarpety kostium bałwana. Teraz i ja mogę zadziwić jakąś pandę, która obudzi się rano bez okularów.

Poza adwentowymi podarunkami nowością jest wpis Maxa i Elli dotyczący Eksperta tygodnia. Jednak nie jest to taki zwykły post. Dowiedziałem się z niego, że jeżeli odpowiesz poprawnie w komentarzu na zadane pytanie to nie tylko ty dostaniesz czapkę renifera, ale również twój przyjaciel, którego imię dopiszesz wraz z uzasadnieniem wyboru tego znajomego pod odpowiedzią. Max i Ella wylosują 5 poprawnych odpowiedzi, czyli zwycięzców będzie, aż 10. To bardzo dobra wiadomość, ponieważ wiele pand jest zawiedzionych z powodu jednego zwycięzcy. Teraz szanse są znacznie większe.

Pisał dla Was,
Reporter Czinczlor





Related Article:

0 komentarze:

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template