środa, 23 listopada 2011

Ogolimy owcę!

Ogolimy owcę!
Czy zauważyliście już owcę na Panfu? Jeżeli nie to szybko pędźcie ją zobaczyć! Nieśmiało stoi przy Oborze Pokepetsów. Na około niej zebrało się niezłe widowisko. Wszyscy dzisiaj chcą chociaż kawałek jej wełny. Mam nadzieję, że biednej owieczce futerko odrośnie i nie będzie całą zimę jej tak zimno stać przy Oborze. Chętnie bym ją przygarnął. No ale jednak taka jest rola owiec, że muszą być ogolone. Jedna bardzo miła panda wytłumaczyła mi, o co w tym wszystkim chodzi. Dzisiaj po prostu Lili zaczyna robić kalendarz adwentowy. Każda panda dostanie w prezencie jedną skarpetę na jeden dzień. Lili musi uszyć 24 skarpety dla każdej pandy! Jak ona to w ogóle zdąży zrobić? Gdy chciałem jej pomóc odmówiła i powiedziała, że sama da sobie rade. Ja jakoś w to nie wierzę. Gdy chwilę porozmawiałem z nią przy bardzo rozgrzewającej herbatce z bambusa powiedziała mi, że niedługo na Panfu pojawi się choinka. No ale tylko tyle się dowiedziałem.
Reporter miQ

//Przez brak czasu nie ma rysunku.

Related Article:

4 komentarze:

Kapi pisze...

Hej miQ!
Powinno być raczej "Ogolmy owce"

reszty nie komentuję :)

pozdrawiam
Reporter Kapi1000

RN pisze...

Dodam, że na pewno w tytule powinno być "owcę".
Raczej unikajcie wzmianek o tym czego nie da się zrobić w Panfu, mam na myśli picie herbaty. Chyba, że już wprowadzili taką możliwość.
Szkoda, że znów oglądamy to samo igloo, a pandy powielają to samo zadanie sprzed roku.
Pozdrawiam :)

Kapi pisze...

Wstyd mi za tę "Ogolmy owce", a nie "Ogolmy owcę" ;)
Pozdrawiam :)

RN pisze...

Można też zmienić cały tytuł np. "Ogolimy owcę"

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template