poniedziałek, 5 września 2011

Maszyna Niespodzianek nieczynna?


Witajcie!
Max i Ella napisali w dzienniku, że Maszyna niespodzianek nie działa. Kiedy tylko o tym usłyszałem nie mogłem się nadziwić. Pobiegłem szybko do dżungli, a stamtąd zszedłem do jaskini. Od razu ujrzałem nieczynną maszynę.  Ciekawe, co się z nią stało? Może system nawalił, albo zrobiła to jakaś wredna panda. Możliwe, iż profesor Bookworm coś na ten temat wie. Niestety, ciągle powtarza, że nie ma czasu na rozmowy. Musimy poczekać, aby się czegoś nowego dowiedzieć.
 To wszystko,
Reporter Czinczlor


Related Article:

3 komentarze:

Kapi pisze...

Dopisz w etykietach News :)

Anonimowy pisze...

Ok :) Zapomniałem ;p

Kapi pisze...

Nic nie szkodzi :)
Dopiero się uczysz :D
Pozdrawiam

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template