piątek, 8 kwietnia 2011

Historia Panfu w pigułce

Witajcie Pandy!

Już wczoraj można było poznać historię najnowszą Panfu. Dla nowych pand może to być wspaniale wprowadzenie do naszej społeczności.
Dla starszaków to dobre przypomnienie kilku faktów.
Wszystko zaczyna się od Kronikarza Hamelota który czeka w Bibliotece. Kronikarz pragnie zapisać dla przyszłych pokoleń historię ostatnich wydarzeń na Panfu.
Musimy pomóc mu dopasować kilka faktów.
W otrzymanym notatniku musimy zapisać relacje naocznych świadków wydarzeń.


Lista osób zaczyna się od Mr. Curley'a.
Na zdjęciu możecie zobaczyć kogo odwiedziłem na naszej wyspie.


Mój notatnik wypełnił się notatkami. Nie zawsze to były wyczerpujące odpowiedzi.
Ale dzięki naszym bohaterom powstaje historia Panfu.

Dodatkowo nasz artysta Pandalangelo przekazał nam obrazy, na których przedstawił swoją wizję
najnowszych wydarzeń związanych z Bitterlandią.


Jak widzicie wykonaliśmy niezłą robotę. Jeszcze tylko kilka pytań i poprawnych odpowiedzi i zapis kronikarza jest gotowy.
Hamelot jest zadowolony i nagradza nas monetami.
Starczy na wielgachne lody w pobliskiej Lodziarni ;)

Na razie moi drodzy :)
Pisał dla was Kapi1000

Related Article:

2 komentarze:

maja160/SN pisze...

Fajna misja, chodź łatwa. :) Jedna panda sie upierała, że nie ma notatnika. Ja jej wszystko wyjaśniłam, dokładnie, a ona zaczeła bluźnić i mnie obrażać. Przejeło mnie to, że wczesniej miałam ją w znajomych. Co to za zachowanie, gdy ktoś dokładnie mówi? :(

maja160

Kapi pisze...

To raczej zadanie a nie Misja.
Ale to tak na marginesie.
Niestety są pandy złośliwe na Panfu.
Ale mam nadzieję, że tych miłych jest więcej :)

Pozdrawiam Maju :)

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template