niedziela, 10 kwietnia 2011

Powitanie

Witajcie Pandy =D


Mam na imię Pelagia1999 i jestem nowa na tym blogu. Urodziłam się 13 grudnia 1999 roku w poniedziałek ( chociaż chciałabym w piątek ). Na Panfu przeprowadziłam się rok temu i już całkiem dobrze poznałam naszą wyspę. Bardzo lubię spędzać czas na żeglowaniu i pływaniu, a także na siedzeniu w przytulnej chatce. Moją ulubioną zagadką jest "Uratuj Pokopetsy", gdyż jest rozwinięta i dzięki niej dostałam mojego Dragon'ka. Posiadam również bloga o Panfu "Bohaterka Panfu". To chyba tyle jeśli chodzi o przedstawienie się ;) To znaczy, że post powitalny teraz się kończy.

Miłego dnia życzy wam Pelagia =D





Related Article:

5 komentarze:

KaZ8 (Conraddo) pisze...

Witaj Pelagio :)

Kapi pisze...

Witaj Pelagio

Mam prośbę (to tak na przyszłość) nie przesadzaj z emotkami.
Uratuj Pokopetsy to Misja ...to tak na marginesie.

Miłego pisania z Reporterami :)

Kapi1000

maja160/SN pisze...

Hej Pelagio. :) Na pewno będziesz pisać tak wspaniale, jak reszta wspaniałych reporterów. ;) Przy okazji, gratulję Ci, nie każdy ma takiego farta, żeby móc tu pisać. xP A ja mam takiego farta, że mogę czytac i komentoać, he he. :) Już Twoja powitalna notka mi się podoba. xP

maja160

Martyna pisze...

WitaCześć Pelagio! Fajnie, że tu piszesz, choć Cię nie znam. XD
Ale to troche dziwne co nie? Wkońcu nabór do reporterów się już skączył... Ale rozumiem, że masz jakieś znajomości. Hehe :P

Martynika10

RN pisze...

Witaj Pelagia :)
Martynika, jeśli chcesz u nas pisać przyślij próbny artykuł. Odpowiadam tylko na interesujące i poprawnie napisane.
Pozdrawiam :)

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template