wtorek, 19 kwietnia 2011

Jajeczko tu, jajeczko tam. Święta idą, tamta ram :)

Hej Pandy!

Ułożyłem na poczekaniu taki wierszyk.

Jajeczko tu, jajeczko tam.
Święta idą, tamta ram.

Zajączka nam jeszcze brakuje.

Niech go każdy wypatruje.


Zajączek ma być jutro, a jajeczka już są w najnowszej kolekcji Lili.
Jajeczne motywy są tematem pięknych sprzętów domowych.
Zobaczcie jaki Lili wymyśliła i wykonała dywanik. Tylko ostrożnie z chodzeniem po nim.
Nie chcecie chyba mieć jajecznicy na podłodze.
A i na kurczaczka trzeba uważać.
Piękne są też taborety. To takie niby jajeczko gotowane na miękko w kieliszku.
Bardzo fajny pomysł.
Do tego idealnie pasuje stolik z jajeczkiem. Tym razem jest to jajko z patelni. Moja mama nazywa takie jajeczko -jajkiem sadzonym. Tylko nie siadać na stoliku, to niekulturalne.
Tylko posolić i można zajadać :)

Zdjęcie pochodzi z Dziennika Maxa i Elli.


To oczywiście żart.
Wielkanoc to czas wiosennych kwiatów. Nie mogło zabraknąć kwiatków w wielkanocnej kolekcji. Są na dywaniku oraz w skrzynce. Można ją postawić na parapecie okna lub na balkonie.
Raczej przymrozków nie musimy się obawiać.
Słońce coraz mocniej świeci i Święta Wielkanocne zapowiadają się pogodnie i słonecznie.

Teraz tylko czekamy na zajączka Benny Bunny i ukryte na Panfu jajka.
Do jutra moi drodzy czytelnicy!
Pisał dla Was Reporter Kapi1000 :)

Related Article:

4 komentarze:

maja160/SN pisze...

Kapi, link na zdjeciu napisałeś czcionką, którą podobno się pobiera- można wiedzieć, gdzie ją pobrać? Wspaniały post, oraz jeszcze raz gratuluję awansu. :) Dalszych sukcesów. Faktycznie, u mnie pogoda taka, że to zemdleć można. xO Na szczęscie- oprócz drogich, wspaniałych lodów, są też dobre za 50 gr. :) Mniam, mniam. ;p

maja160

Kapi pisze...

Witaj Maju!
Dziękuję za miły komentarz.
Ta czcionka nazywa się Jonas.
Nie jest to jakaś "zakazana" czcionka.
Można ją pobrać ze strony
http://www.dafont.com/Jonas.font
Jest tu wiele fajnych czcionek do pobrania.Po prawej stronie ekranu jest przycisk Download. Po pobraniu trzeba plik rozpakować i skopiować do folderu z czcionkami systemu Windows (odszukaj na dysku Windows/Fonts). Tak skopiowane czcionki są widoczne dla innych programów (np. PhotoScape).
U mnie dziś ciepło jak w lato i właśnie zajadam lody :)

Pozdrawiam
Kapi1000

maja160/SN pisze...

Dziękuję. :) Napewno skorzystam. Ja może aż przesadzam, bo trzy lody na dzień? :D Pozdrawiam Cię Kapi i jeszcze raz dziękuję. :)

maja160

Rita pisze...

Ooo mam nadzieje, że nie będę miała spodni upapranych żółtkiem xd.
To jest z drewna czy z prawdziwego jajka?
Maju. Ja w Panfour'rze kupuje kręcone za 3 złote. Rozbój w biały dzień. Upały -.-. Wychodzisz na dwór... po 5 sek. wracasz do domu.
Ja kiedyś zjadłam 5 lodów. Pochorowałam się xd.
Pozdrawiam! Rita32

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template