czwartek, 10 marca 2011

Mądra rada od Oscara ...tym razem o mobbingu +

Hej Pandy!

Znacie takie pojęcie jak mobbing. Pewno jak i ja słyszeliście nie raz takie słowo.
Wydawało mi się, że to dotyczy osób dorosłych w pracy.
Niestety się myliłem. Dotyczy to także dzieci.
A wszystko zaczęło się od wizyty na Plaży i wysłuchaniu nowej rady delfinka Oscara.

Zaraz wpisałem słowo mobbing w wyszukiwarkę mojego kompa.
Znalazłem link który tu chciałbym przedstawić.
http://www.edukacja.edux.pl/p-4605-mobbing-w-szkole.php

Do najczęstszych form mobbingu zalicza się:
- szykanowanie,
- izolowanie,
- wyśmiewanie, wyszydzanie, ubliżanie,
- obmawianie, plotki,
- szantaż,
- przemoc fizyczna – popychanie, bójki, zaczepki, wrogie gesty.

To przykre, ale okazuje się, że spotykamy to w naszych szkołach.
Warto więc poświecić parę minut i przeczytać cały ten artykuł. Są tu naprawdę ważne informację.
Ale chyba najważniejsza jest nasza reakcja. Nie możemy stać obojętnie kiedy ktoś cierpi.
Trzeba powiedzieć o tym rodzicom i wychowawcom.

Pisał dla Was Kapi1000


Related Article:

2 komentarze:

maciekle pisze...

swietny artykul niestety i ja jestem ofiarą mobbingu...(fizyczny mobbing)

miskab10 pisze...

O.O ! Dobrze, że o tym mówisz. Ale powiedz o tym nie tylko tutaj!
Pozdrawiam, Miskab10

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template