poniedziałek, 10 stycznia 2011

Podziękowania i nowy pomysł

Chciałam gorąco podziękować, wszystkim tym, którzy w zupełnie spontaniczny sposób i nieoczekiwanie dla mnie wpadli na pomysł by podać moją kandydaturę na Pandę Roku 2010.
Wasze wypowiedzi są bezcenne i przede wszystkim bardzo ciepłe :)
Bardzo dziękuję Ratajszczakowi, który jako pierwszy napisał o mnie na stronie Facebook-a i w Dzienniku Elli i Maxa, Miku987, Solari, Makarenie11, Rudolfikowi123, Kapi1000, Kaz8, Kapi1000, Miley5555, Elli20, Openbk i Sarze :)
Szczególnym wyróżnieniem dla naszej gazety jest nadanie tytułu Pand Roku, aż 9-ciu reporterom spośród nas.
Wszystkich uhonorowanych pand jest 23.
Jesteście bezcenni i to nie tylko Ci wyróżnieni: Kapi1000, Pomocnik_na_panfu, Sara220, Makarena11, Chihuha, Miyo, KaZ8, Ratajszczak ale także Ci, którzy pisali o nas pozytywne opinie.
To wszystko jest takie niesamowite :)

Chciałam poddać temat na prezentowanie tutaj swoich nagród otrzymanych z Panfu (mam na myśli te szczególne nagrody z konkursów czy takie jak Panda Roku). Czytelnicy też mogą jeśli tylko chcą mogą się dołączyć.
Powstanie taka mini galeria nagród, dzięki której będzie można się zapoznać z niepowtarzalnymi przedmiotami.
Oczywiście niektóre trofea później dostają wszyscy, ale i tak jako nagroda trafia do zwycięzców jako pierwsza.

Reporterzy, którzy napiszą o swojej nagrodzie czy nagrodach, dodając za co i kiedy oraz dołączając fotki,
otrzymają punkt do rankingu :)
Czy chcecie się dołączyć do tego pomysłu?

Zacznę jako pierwsza.
Z rąk samych zarządzających Panfu zostałam wyróżniona dwa razy:
- za długi pobyt w Panfu (15 stycznia będzie 1000 dni) dostałam tło do karty gracza z Ellą i Maxem (choć wydawało mi się, że takie już miałam) oraz Złoty Pakiet na tydzień, który odstąpiłam innej pandzie,
- jako Panda Roku 2010 otrzymałam, Złoty Pakiet na tydzień (nie zdążyłam nikomu przekazać bo mi już uaktywnili ;) i Złoty Medal w karcie gracza.


Related Article:

6 komentarze:

Makarena11 pisze...

Ja mogę napisać :)

Makarena11 pisze...

P.S. Ja też dostałem medal :)

Kapi pisze...

Ja napisze jak będę pewny czy to ten medal

na razie to chyba ten http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=175647562474214&set=a.128328890539415.10107.100000869135846

Reporter Kapi1000

Makarena11 pisze...

Kapi ten medal co pokazujesz nie jest nagrodą :D Ten medal dostawało się za misję ja mam takie 2, a prawdziwy to ten co Tamaki pokazała

Kapi pisze...

to mnie na Panfu przerobili :(

Makarena11 pisze...

:D

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template