czwartek, 16 grudnia 2010

14 grudnia - plusy czy minusy

Witajcie Drogie Pandy!
Piszę dzisiaj dlatego, że dużo pand skarży się na nowy wygląd pand ...
(Cytat wpisu ,,Metamorfozy'')
,,Ponad 90% jest niezadowolonych z tego i pragnie powrotu poprzedniej wersji.'' 
Ja należę do tych 90% procent ponieważ, wszystkie moje pamiątki zniknęły ! 
Czyli- Wszystkie moje zdjęcia ze spotkań lub zdjęcia profilowe są nieaktualne !
Dla mnie najgorsze w tej zmianie jest ta nasza twarz, dlatego zgadzam się z pomysłem Tamaki !
(Cytat wpisu ,,Metamorfozy'')
(...) 4. Próba modyfikacji uśmiechu z nosem lub całej pandy. (...)
Plusem jest to, że już jak widać schudłem! Nie mam już tak dużego ,,Brzucha'' 
Jak Widzicie nie trzeba się załamywać, jestem jeszcze trochę niezadowolony, ale powoli zmieniam swoją decyzję. Jak tak się bliżej przyjrzeć to dwa razy lepiej wyglądam :D

Reporter Ratajszczak  


Related Article:

0 komentarze:

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template