środa, 24 listopada 2010

Owca przed oborą!

Witajcie Pandy!

Dzisiaj przydarzyła mi się bardzo dziwna historia. Zaraz Wam wszystko opowiem. Otóż tak:
 Szedłem sobie właśnie przez miasto gdy nagle jakaś panda zawołała "Owca przed oborą!". Zaciekawiło mnie to więc postanowiłem to zbadać. Szybko pobiegłem lasem przed naszą stodołę. Już zza krzaków zobaczyłem, że coś w białym kolorze stoi obok drzew. Przypatrzyłem się... i rzeczywiście! Przed oborą stoi OWCA! Najpierw pomyślałem o tym, ze to jest jakiś nowy pokopets który potrzebuje naszej pomocy. Więc powoli, powoli się zbliżałem jednak nagle owca uciekła. Szukając rozwiązania powiedziałem w bibliotece. Przejrzałem wszystkie księgi, nawet Wielką Księgę Pokopetsów ale nic o owcy nie było... To podejrzane - pomyślałem. No bo co by taka niewinna, biała owieczka robiła przed naszą oborą. Gdy już traciłem nadzieję do czytelni wpadł mój kolega: "KaZ! Lili Cię szuka! Biegnijmy do Igloo!" Cicho... nie wolno głośno mówić w bibliotece - odpowiedziałem. Dalej nie wiedziałem o co chodzi. Biegliśmy przez Miasto, Jezioro Woobisiów, Basen aż w końcu dotarliśmy do Dżungli. Weszliśmy do Igloo. Brrr, zrobiło się zimno. Rzeczywiście nasza Lili stała obok baru. Przywitaliśmy się i opowiedziała mi całą historię.  powiedziała, że potrzebuje wełny, na wyrób skarpetek, i powiedziała nam, że ta owieczka jest gotowa do ścięcia swojej owczej sierści.Wróciliśmy przed oborę i próbowaliśmy zabrać zwierzątku troszkę sierści. Jednak zwierzę nie było miło nastawiona i nam tej sierści nie dała. Wróciliśmy do Lili a ona przyznała, że zapomniała nam dać kostiumu owiec. Jeśli będziemy mieli taki strój Owca będzie myślała, że my też jesteśmy tacy jak ona i będzie wobec nas Bardziej przyjazna. Lili przestrzegła nas, ze aby Owca była miła musi byś wokoło niej przynajmniej 2 pandy w kostiumie od Lili. Nas było na szczęście dwóch. Udało się! Ogoliliśmy owcę i zanieśliśmy naszej koleżance wełnę. Zwierzyła nam się, ze Manny do niedzieli powinien zbudować w igloo kominek, a ona powiesi na nim skarpetki z wełny. W każdej skarpetce będzie mały prezent dla Pandy. Jednak nie możemy otworzyć upominków do 1 grudnia! Z czego wynika, ze otrzymamy 24 niespodzianki. Czyż to nie wspaniałe?! A nasz Manny postawi na Dziedzińcu choinkę! Już widać, że święta się zbliżają! Nie mogę się doczekać!!


Reporter KaZ8

Related Article:

0 komentarze:

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template