środa, 6 października 2010

Z sową na ramieniu podążam do celu:)


Hej Pandy!

Pewno nie uwierzycie ale spotkałem dziś w Dżungli nowego przyjaciela, a może i przyjaciółkę. Zobaczcie na to zdjęcie dołączone do artykułu.
To ta sympatyczna sowa która siedzi na moim ramieniu. Jest oswojona i wcale się nie boi.
Bałem się ją przestraszyć ale to ona sama szybko do mnie przyleciała i zaprzyjaźniła.
Zobaczcie sami jaka sympatyczna sówka :)
Ma też dobry wzroki i to dzięki niej zobaczyłem przyczepioną do drzewa wiadomość od Eloise. Gdzie ona jest to moja słodka tajemnica. Poszukajcie dokładnie a pomoże wam w tym wasza sowa.
Bardzo ciekawy i tajemniczy sposób komunikowania wymyśliła nasz Eloise.
Nie mogła kartki rozesłać pocztą? Może i nie mogła.
Ale najważniejsze, że mogliśmy poznać treść tej wiadomości.
Szykuje się nowa rywalizacja naszych Pokopetsów. Czy to dobry pomysł?
Przekonamy się już za chwile.

Pisał dla Was
Reporter Kapi1000
Byee

Related Article:

0 komentarze:

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template