niedziela, 31 października 2010

Halloween

Cześć Pandy :)
Dzisiaj mamy 31 października - dzień, w którym na ulicach Panfu możemy spotkać rożne stwory - zombie, wilkołaki czy inne istoty. Ja jednak wiem, że nie ma czego się bać, ponieważ to zwykli przebierańcy. Oczywiście dużo pand puka do drzwi w naszych chatkach, wykrzykując hasło : Cukierek albo psikus ! Zbierają cukierki, ale jeśli się im odmówi.. zrobią jakiś psikus. Jednak ja nie obchodzę tego " święta ". Nie wywieszam jakichś dekoracji w mojej chatce , nie wystawiam dyni w oknie, nie przebieram się na tą okazję. Wolę nie wtrącać się w takie obrzędy, ponieważ jest to " impreza " okultystyczna. Nie chcę mieszać się w magię, wolę powiedzieć " nie " tym obrzędom.
Mam nadzieję, że moja opinia o Halloween na Panfu przyjmie się dobrze - pamiętajcie, nie chcę nikogo urażać.
Pozdrawiam,
Reporter Sandra22.


Related Article:

1 komentarze:

RN pisze...

Witaj Sandra :)
Otrzymujesz 2 punkty za artykuł w dniu 31.10.10 :)

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template