środa, 20 października 2010

Dla Makareny!

  Przepraszam, że tak długo, ale nie miałam zbyt wiele czasu, gdyż uczyłam się do konkursu z polskiego na dzisiaj i niestety dowiedziałam się dzisiaj o smutnej sprawie...
  Drogi Makareno, współczuję Ci z powodu śmierci Twojej babci... Doskonale wiem, co przeżywasz, bo ja kiedyś straciłam w wypadku tatę... Łączę się z Tobą w bólu. Pamiętaj, że masz nas i zawsze możesz z nami o wszystkim porozmawiać. Trzymaj się. Wierzę, że dasz radę.

pomocnik_na_panfu


Related Article:

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Makarena, od siebie również chciałabym Ci przekazać wyrazy współczucia. Nie mogę napisać, że wiem, co czujesz, bo dawno już nie przeżyłam śmierci bliskiej osoby, ale mogę to sobie wyobrazić. Jestem z Tobą, przynajmniej duchowo. Trzymaj się! :)

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template