wtorek, 26 października 2010

Carl z nas żartuje i radochę nam funduje!


Nie czytajcie tego, jeśli nie chcecie się dowiedzieć co się stało z Bonezem!
 Poszedłem dzisiaj na Dziedziniec Zamkowy, gdyż mieliśmy dzisiaj złapać tam Boneza. Poszedłem więc tam, i go nagle widzę! Przeraziłem się, gdyż nie było żadnych innych pand i byłem tylko ja!
Zacząłem z nim rozmawiać, a tu nagle okazuje się, że to ten co napędził mi stracha - czyli... CC... czyli... Carl Caruso! Tak, on przebrał się za Boneza.
Czy domyślacie się z jakiej okazji? Być może, ale pewnie nie wszyscy się domyślają. Chodzi o 31.10. Nie, nie do końca o Halloween na Reporterach, a o Halloween na Panfu! Tak, zaproponował mi grę w Kamień-Papier-Nożyce. W zamian za co mogłem otrzymać nagrodę! Za pierwszym razem mi się nie udało, ale za drugim i owszem! Dostałem takie coś co się rozwiesza(nie pamiętam nazwy) w domku. Są na tym dyniowe głowy i jakieś twarze!
Grałem jeszcze z Carlem, ale już nie nagrody, ale było świetnie! Powiedział mi, że w weekend w Sali Balowej będą znów Joshua i Amalura, Kamaria też coś jeszcze pewnie przygotuje. Fajnie by było jakbym dostał jeszcze jakieś przebranie, bo mam tylko jedno!

Cóż, to by było na tyle. Trzymajcie się!


Related Article:

3 komentarze:

RN pisze...

29 października ma być Złoty Dzień, może wtedy podejść do Carla i otrzyma się strój? Ciekawe czy on będzie stał jeszcze w piątek...

OldShaterhan pisze...

Nawet jak będzie Złoty Dzień to nagroda będzie w sumie na 1 dzień, bo potem "przestanie działać". No, ale fajnie by było, jakby się dostało jeszcze jedną rzecz ;).

RN pisze...

Fakt :)

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template