piątek, 17 września 2010

Dziedziniec nowy jest już gotowy!

  Gdy weszłam na Zamkowy Dziedziniec wszystko było zakryte folią, mimo iż na informatorze wyraźnie było pokazane, że prace remontowe zostały zakończone. W pewnym momencie jakaś tajemnicza siła tego urządzenia przeniosła mnie z chatki na dziedziniec, tak jak w przypadku nowych kolekcji do Sklepu z Pamiątkami. Ujrzałam Manny'ego, który mówił, że wszystko jest gotowe! Obejrzałam się i rzeczywiście tak było. Obok mnie stały stoły, a na nich kubki tak jak w Barze Piratów. Naprzeciw znajdowały się drzwi do Foyer, a po prawej stronie gra ''City Runner'' i wejście do Dyskoteki. Taki widok zapiera dech w piersiach. Pomyślałam, że to sen, ale obok pojawiła się inna panda, która również była tak miło zaskoczona jak ja. Manny się uwinął z robotą, bo wszystko miało być zrobione do soboty, a dzisiaj jest piątek. Tak czy inaczej można już podziwiać gotowe dzieło, ale tylko teleportując się przez informator, bo gdy wchodzimy głównym wejściem wszystko jest jak dawniej... ''Wkrótce będzie normalnie'' - pomyślałam, a przynajmniej miałam taką nadzieję.

Related Article:

0 komentarze:

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template