poniedziałek, 20 września 2010

"Co to za ohyda?!" +


Witajcie pandy!
Miałam powrócić dopiero w październiku, ale już dziś coś napiszę :-). Chciałam napisać już w weekend, ale miałam problemy z blogerem ;//.
 Jak wiecie Manny w sobotę odremontował Dziedziniec Zamkowy. Czy wszystkim się to spodobało? Jak zareagowały na to Pady? Zaraz Wam to opowiem...
 Dziś poszłam jeszcze raz obejrzeć Dziedziniec i ocenić go. Nagle pojawił się tam pewna Panda (wolę Jej nie zdradzać). Ja rozglądałam się, a Panda ciągle patrzyła się na mnie. W pewnym momencie zaczęło mnie to denerwować, więc odwróciłam się i spytałam Pandę, dlaczego mi się przygląda. Ona odpowiedziała:
-Jak Ty możesz tak przyglądać się temu Dziedzińcowi?! Co Ci się tu podoba? Nie rozumiem Cię! I jeszcze ta ohydna muzyka! Och.... idę stąd.
Byłam naprawdę zdziwiona takim zachowaniem. Myślałam, że Pandom podoba się dzieło Manny'ego. Chwilę później pojawiła się kolejna Panda. Nie zwróciła na mniej większej uwagi, lecz po tym, jak się przyjrzała, powiedziała:
-Co to za ohyda?!
Była zdumiona! Panda wyszła, ja usiadłam na schodku i zaczęłam rozmyślać... Myślałam i myślałam, aż w końcu doszłam do wniosku, że ten Dziedziniec nie pasuje do stylu zamku! Najpierw Miasto, teraz Dziedziniec... Co ten Manny sobie myśli? Że może tak bezkarnie przerabiać nasz wspaniałe Panfu? Przecież mógł tylko zapobiec tragedii, z jaką wiązałoby się zawalenie Zamku! Lecz chwilę później odpędziłam od siebie te myśli... Jak mogłam tak pomyśleć? Już za późno...
 Postanowiłam więc pójść do Dyskoteki i podpytać parę Pand, co uważają o nowym Dziedzińcu?
Wyniki:
7/10 Pand odpowiedziało, że Dziedziniec jest brzydki, nie podoba im się i nie pasuje do reszty Zamku.
3/10 Pand odpowiedziało, że.... Dziedziniec bardzo im się podoba!
 Nie wiem już sama, co o tym myśleć... Mam nadzieję, że niedługo znajdę odpowiedź. Jak na razie podsumowanie zostawiam Wam, Pandom-Reporterom oraz Czytelnikom. Na razie pozdrawiam serdecznie całą ekipę i na koniec dam Wam zdjęcie Dziedzińca :]

Jeszcze raz pozdrawiam :)
Milkaa1508


Related Article:

0 komentarze:

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template