
1. Idziemy do naszego wroga Krucia przed Zamek. Rozmawiamy z nim, uważnie słuchamy co ma nam do powiedzenie. Jego słowa wskazują wyżej wymienioną przyczepę w Stadninie Koni - w miejscu zamieszkania naszych koników.
2. Idziemy do naszej Wyroczni - Kamarii, która stoi w Sali Balowej. Rozmawiamy z nią i rozwiązujemy zagadkę poprzez kliknięcie na maszynę zagadek. Ja dostałem morskie szafki. Świetnie pasują do mojego wystroju chatki. Teraz mogę zapełnić miejsce w kącie.
3. Zakładamy różdżkę i idziemy do Stadniny odczarować przyczepę. Gdy przyczepa jest już odczarowana możemy cieszyć się dzisiejszym Zwycięstwem.
4. Wracamy do Krucio, powiadamiamy go o odczarowaniu. Czarnoksiężnik jest zły i grozi, że wróci jutro.
5. Wracamy do Kamarii, która nam dziękuje z całego serca i prosi, abyśmy pomogli jej i całemu Panfu następnego dnia.
Pisał dla Was
Reporter KaZ8
Related Article:
0 komentarze:
Prześlij komentarz