piątek, 9 lipca 2010

Kolejne odczarowanie!

Gdy wróciłem z basenu do chatki przypomniałem sobie, że nie byłem u Krucia. Szybko pobiegłem przed Zamek. Krucio wypowiedział takie oto słowa „Cha! Miej oczy szeroko otwarte i szukaj odrobiny szarości pośród zieleni w dżungli”. Wystraszyłem się, bo nie wiedziałem, o co mu chodzi! Szybko pobiegłem do Sali balowej porozmawiać z Kamarią. Kamaria kazała rozwiązać mi zagadkę. Więc szybko dotknąłem guzik do włączenia maszyny. Zacząłem układać drogę z kamieni. O dziwo udało mi się ułożyć dwie drogi. Zakręciłem kołem fortuny i wylosowałem basen. Będzie w sam raz na gorące dni. Odszedłem od koła i pobiegłem do dżungli. Szybko dotknąłem różdżką palmę i odczarowałem ją z kamienia. Poszedłem porozmawiać z Kruciem. Krucio powiedział mi, że mnie nie doceniał. Więc truchcikiem pobiegłem do Kamarii. Kamaria pogratulowała mi i kazała przyjść jutro. Powędrowałem do chatki i rozłożyłem mój basen. Wlałem do niego wodę i wszedłem trochę popluskać się. 



Reporter Makarena11


Related Article:

0 komentarze:

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template