poniedziałek, 14 czerwca 2010

Zna się na piłce i wie jak pogadać

Nasz trener jest- na czas meczu- najważniejszą osobą na boisku. To on ustala czas, reguły, a także jest sędzią który może wykluczyć zawodników i dać im żółte lub czerwone kartki.
Nie jestem profesjonalistom, tak jak większość dziewczyn, lecz obstawiam mecze.
Podeszłam dziś do trenera i zapytałam, na odczepnego, jak podobał się panu wczorajszy mecz.
Trener, a zarazem sędzia, był bardzo zdziwiony moim pytaniem, a odpowiedział na nie tak:
"Oglądałeś ten mecz? To było oczywiste, że oni wygrają!".
Nie byłam dokładnie pewna o którym meczu mówi więc tylko przytaknęłam i poszłam. Od tego czasu lubię z nim rozmawiać bo wie dużo na temat piłki i przekazuje mi nowe informacje.Reporter Agusia9

Related Article:

0 komentarze:

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template