poniedziałek, 14 czerwca 2010

Strzał i GOOOL !!!!

Witajcie kochanie ;)
Piszę do Was wprost z boiska Panfu, chociaż już godzina policyjna. Siedzę właśnie na trybunach i oglądam potyczki naszych pand. Jest ich tu mało, ale zawsze coś ;) Och, właśnie jest GOL! 1:1 - taki wynik widnieje na tablicy. Nasi Panfowi piłkarze bardzo się starają. Może spróbujemy ich wkręcić na MŚ w RPA? Co wy na to pandy? Hihihi ;)

Wzięłam też ze sobą mały telewizorek, aby w dowolnej chwili móc "przenieść" się na mecz Włochy vs. Paragwaj. Och, już 1:1. To tak jak u nas na Panfu! Ja nie wiedziałam na kogo obstawić, więc wytypowałam Włochów. Nasi Panfowi piłkarze ostro trenują, oczywiście pod okiem trenera, który zgodził się ich potrenować po godzinach. ;)
Jeśli jesteśmy już przy treningu, to spotkałam dziś Ellę. Obiecała, że niedługo znów odwiedzi nasz blog. Jak każdy, próbowałam z nią porozmawiać, co nie było łatwe.

Muszę już uciekać, bo słyszę, że ktoś się zbliża ;)
Dobranoc Pandy .
Reporter Milkaa1508 .

Related Article:

0 komentarze:

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template