niedziela, 20 czerwca 2010

Oczekiwanie na niespodziankę


  
  Razem z Miyo postanowiłyśmy poczatować na maszyny w jaskini. O godzinie 23:55 siedziałyśmy przed maszyną i prawie już padałyśmy, ale wytrwałyśmy do końca. Kiedy na zegarku wybiła 00:00 sprawdziłyśmy czy działa ''New Item''. Nasze twarze posmutniały gdy rozległ się dźwięk dający do zrozumienia, że jednak nie działa. Nagle w mojej głowie zrodził się pomysł. ''Sprawdźmy Level Booster'' - pomyślałam i szybko podskoczyłam do następnych drzwi. Niestety i ta maszyna nie działała. Nie żałujemy tej przygody, bo przynajmniej spędziłyśmy trochę czasu razem i mamy co opowiadać znajomym.

Pisała dla Was: Reporterka Pomocnik_na_Panfu.

P.S.: Przepraszam, że nie dodałam intro przed filmem, ale nie mogłam go dodać z powodu jakiegoś błędu. Napisałam już o tym do Tamaki. Jak wyślesz mi go to poprawię. ; ]

Related Article:

6 komentarze:

Katara132 pisze...

Świetny filmik :)
Nigdy nie przyszło mi nic takiego ,żeby czekać do 24.00, aby sprawdzić maszyny.
Pozdrowienia :)

Kapi pisze...

Świetne !!!

Venince pisze...

Miyo i ja mamy pokręcone pomysły, a akurat jej rodzice wyszli, a moja mama miała gości i można było dłużej przebywać po za chatką. ; ]

Weronika pisze...

haha ;D Jesteście świeetne!

Weronika pisze...

nie używając niecenzuralnych słów (co jest do mnie niepodobne xd) Chciałabym wam powiedzieć, że jestem waszą fanką xdd I waszych pomysłów tesshh ;***

Venince pisze...

Oh Weraniko dziękuję za ciepłe słowa. xdd dołącz się do nas kiedyś jak będziemy czatowały. xdd

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template