wtorek, 1 czerwca 2010

Krucio już czeka...

Hej! Wiem, że pisała to już Mirinka lecz ja napiszę to troszkę inaczej.

Oczywiście gdy się o tym dowiedziałam poleciałam szybko zacząć misję. Spotkałam Krucia przed zamkiem:Rozmowa nie była przyjemna: "Widzę, że przybyłaś, Pando! Jestem Krucio.
Zapamiętaj to imię- za nie długo będę panował nad całym Panfu! Ta wyspa stanie się moim osobistym królestwem! Ten wasz festyniarski trym życia działa mi na nerwy! Powinno być tu zdecydowanie szaro i pochmurnie! Żeby to osiągnąć, będę codziennie zamieniać jeden przedmiot w kamień i owijać go pajęczą siecią. To powinno sprawić, by już niedługo, wsyztsko stało się smutne i posępne. To powinno szybko przegnac te wasze uśmieszki z pańdzich twarz! Zaczekaj, aż Kamaria ujży wspaniałego Krucia w akcji! Idź teraz do Kamarii i przekaż jej wiadomosć o mim przybyciu. Biegnij szybko i nie zapomnij powiedzieć jej, jaki stałem się przystojny. Widziałem ją wcześniej na zamkowym tarasie, gdy chowałem się w krzakach".
Troszkę długo... No cóż. Pobiegłam do Kamarii najszybciej jak mogłam.
"Co? Krucio tu jest? Co za straszna wiadomość! Na pewno nie ma dobrych zamiarów. Widzisz, wychowywaliśmy się razem. Kiedyś byliśmy przyjaciółmi i interesowaliśmy się magią. Niestety, Krucio zaangarzował się w czarną magię i wierz mi: Od tamtej pory było już tylko gorzej. Próbowałam go powstrzymać, ale on nie chciał mnie słuchać. Nie zatrzyma się, póki nie zostanie najpotęrzniejszym czarodziejem we wszechświecie. Wielu się go boi- i nie bez powodu. Jesli dalej tak będzie, w końcu może osiągnąć swój cel. Krucio próbuje zamienić Panfu w sterte kamieni i gruzu? To okropne1 Musimy go powstrzymać! Jedyny sposób na zwalczenie czarnej magi Krucia to magiczna laska. Jest tylko jeden problem. By ją zdobyć musisz przechytrzyc bardzo sprytną Maszynę Zagadek. Tak, Maszyna Zagadek. Ukrywałam ją przez wiele lat, ale nadszedł już czas, by wydobyć ją z magazynu. Gdybym tylko pamiętała gdzie ona jest... Pójdę po nią. Czekaj na sali balowej, tam ci ją przyniosę."
Uff... Jaki długi monolog... Teraz idę do sali balowej.Musi być co najmmniej pięć pand. Poczekałam trochę. Moje pytanie to:
Odpowiedź była bardzo prosta. Szukałam czegoś zamienionego w kamień. Znalazłam w mieście. Trudno było :)Wróciłam do Kamarii. Okazało się, że jutro znów będe musiała odpowiedziec na pytanie :(
Dodatkowo dowiedziałam się, że mogę zobaczyć moc Krucia. Gdy jego wąsy są długie dysponuje wielką mocą. Gdy są coraz krótsze moc się zmniejsza.

Pisała dla was: Reporter Agusia9 (11kik)

Related Article:

9 komentarze:

OldShaterhan pisze...

Zwrócę uwagę, że to Krucio, nie Krukcio.(bez k w środku)

Anonimowy pisze...

A nie Krukcio?

Anonimowy pisze...

Sprawdzę to :)

RN pisze...

"Nowości na Panfu

Zły czarownik Krucio wyrządza szkody na Panfu! Idź do niego i uratuj Panfu, zanim wszystko zamieni w kamień!"

Anonimowy pisze...

Mam to zmienić? Będzie tego dużo :)

Weronika pisze...

Czy ja wiem czy tak dużo? Z 5 wyrazów ;p A zawsze to ładniej wygląda jak jest poprawnie.

456Aga456 pisze...

Zgadzam się z Weraniką : )

OldShaterhan pisze...

Też sądzę tak jak Agusia9.

Anonimowy pisze...

Już zmieniłam :) Okazało się, ze było i 9.

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template